انتخابات

پویش «مجلس گره گشا و انقلابی» با انتشار بیانیه‌ای مصادیق نامزدهای اصلح را معرفی و اعلام کرد: هر کدام از معرفی‌شدگانِ جبهۀ انقلاب را بدون مماشات، در پیشگاه عموم مردم ایران نقد خواهد کرد.

به گزارش مشرق،  پویش «مجلس گره گشا و انقلابی» با انتشار بیانیه‌ای مصادیق نامزدهای اصلح را معرفی کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

اکنون، در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و در دوران غرورانگیزِ انتقام سخت، رخداد مهمی به‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشِ روی مردم شریف ایران قرار دارد و بر همۀ کسانی که دلبستگی و علاقه‌ای به این نظام الهی و امام و رهبری عزیز دارند، فرض است که قیام کنند و هرچه در توان دارند، برای شکل‌گیری انتخاباتی پرشور و مجلسی شایسته و انقلابی به‌کار گیرند؛ مجلسی که گره از کار دین و دنیای مردم بگشاید؛ مجلسی که با ذلت‌پذیری و ناکارآمدی و بی خیالی مجریان بستیزد و در مبارزۀ با فساد و بی‌تدبیری و عدالت‌کُشی مماشات نکند؛ و مجلسی که در چاره‌جویی برای درد مستضعفان، از هیچ ظرفیت‌ و توانی چشم نپوشد و البته دست امید و یاری‌خواه به‌سوی غرب و شرق نیازد.

یقیناً مقدمۀ شکل‌گیری مجلسی گره‌گشا و انقلابی، معرفی نامزدهای شایسته و اصلح و تلاش برای رأی‌آوری آن‌هاست که آن هم جز با تعیین معیارهای روشن، دقیق، ضروری و غیرقابل‌اغماض میسر نیست.

ما، امضاکنندگان این سیاهه، معتقدیم نامزدهای اصلح جبهۀ انقلاب باید شرایط زیر را تمام و کمال داشته باشند و مردم انقلابی در احراز این ویژگی‌ها سرِ سوزنی مسامحه و اغماض نکنند:

۱.ایمان و اطاعت مطلق از ولی فقیه به‌طور همیشگی؛ نه به‌صورت گزینشی در مواقع خاص؛

۲.دارای تقوا و بصیرت و حریت سیاسی؛

۳.ایمان به استعدادها و ظرفیت‌های داخلی به‌عنوان تنها راه پیشرفت کشور؛

۴.خطرپذیری و نترسیدن از دادنِ هزینه‌های جانی و مالی و آبرویی در راه انقلاب اسلامی؛

۵.نداشتن سابقه‌ زدوبندهای سیاست‌بازانه و یا منفعت‌خواهی شخصی، خاندانی و حزبی؛

۶.فسادستیزی همیشگی و نداشتن سابقۀ فسادپذیری؛

۷.داشتن موضع صریح انقلابی دربارۀ فتنه، فتنه‌گران و ساکتان فتنه؛

۸.مرزبندی فکری و رفتاری با حلقۀ فاسد انحرافی؛

۹.مخالفت با برجام و هر گونه تحمیل و توجیه سازش با دشمن در گذشته و حال؛

۱۰.ضدیت روشن با هرگونه غرب‌گرایی از جمله کنوانسیون‌های استعماری و ظالمانه ای همچون اف‌ای‌تی‌اف و پالرمو و بیست‌سی؛

۱۱.اعتقاد و تعهد به راهبرد طلایی مقاومت فعال در منطقه.

معتقدیم که فقدان هرکدام از این شاخص‌های مهم و تعیین‌کننده مانع از قرار گرفتن افراد در فهرست‌های جبهۀ انقلاب باید باشد و کنشگران انقلابی، حجت شرعی و عقلی برای معرفی آن‌ها به مردم ندارند. و بر خود لازم می‌دانیم و متعهد می‌شویم که هر کدام از معرفی‌شدگانِ جبهۀ انقلاب را نیز که معیارهای فوق را از دست داده اند، مانند سایران و بدون مماشات، در پیشگاه عموم مردم ایران نقد کنیم.

امروز و در این لحظات پایانی انتخاب و جمع بندی لیست های انتخاباتی که بحمدالله بیش از دوسوم نامزدهای معرفی‌شده در فهرست‌های اصلی نیروهای انقلاب مشترک‌اند، فرصت مغتنمی است برای ترویج هرچه‌ بیشتر مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه و وحدت حول آن‌ها.

از خداوند منان خواهانیم که به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی، به‌ویژه جهان‌پهلوان حاج‌قاسم سلیمانی، این انتخابات را وسیلۀ تألیف قلوب و تعظیم ارزش‌های انقلاب و تعزیز ایران اسلامی قرار دهد.

آمین

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس